חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

6 דברים חשובים לעשות לפני שבונים תוכנית עסקית למשרד עו"ד

תוכן עניינים

עורך דין אשר מעוניין לפתוח משרד משלו, צריך להשקיע רבות על מנת להצליח  למנף את המשרד שלו, ולגייס לקוחות. כמו כן, עליו לבנות תוכנית שיווקית ועסקית, על מנת להצליח לנהל את משרדו.

6 דברים חשובים לעשות לפני שבונים תוכנית עסקית למשרד עו"ד – בואו נתחיל.

 

נישה מוגדרת

עורך דין אשר מעוניין לפתוח משרד עצמאי, חייב תחילה להגדיר את תחום התמחותו. הגדרת תחום התמחות, תסייע ביצירת קו אחיד במשרד ושיווקו לקהל היעד – הלקוחות הפוטנציאליים. כך, יוכל העורך דין ליצור לעצמו "שם" בתחום, ולא להתפזר במספר תחומים.

 

שיווק עסקי

מרבית עורכי הדין בתחילת דרכם, סבורים כי עליהם להשקיע את מרבית עבודתם וכוחם על עבודה משפטית. אך לא כך הדבר. הקדשת זמן ומשאבים לעבודה שיווקית מתחילת הדרך, תסייע לגייס לקוחות, וללא ספק תניב תוצאות בהמשך.

 

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי, יסייע לעורך דין להתמודד מול המורכבות הכרוכה בהקמה וניהול עסק. אייל פז ייעוץ עסקי יוכל לסייע בניהול העסק, וניהול ענייניו הכלכליים והפיננסים. ייעוץ עסקי יסייע להתוות את האסטרטגיה של העסק, ולבנות תוכנית עסקית על מנת לקחת את העסק שלכם לשלב הבא. כמו כן, ייעוץ עסקי יכלול ייעוץ שיווק, שכאמור ההשקעה בשיווק, מסייעת בגיוס הלקוחות.

 

פנייה לארגונים

בעוד שבתחומי התמחות מסוימים, קל יותר להשיג לקוחות ולהגיע אל קהל היעד, ישנם תחומי התמחות בהם הדבר קשה יותר. לשם כך, ניתן לפנות לארגונים מקצועיים וחברות, על מנת ליצור שיתופי פעולה עסקיים. בלא מעט ארגונים, יש צורך בשירותים משפטיים קבועים.

 

מערכות יחסים וקשרים

לכל עורך דין, בין אם שכיר, שותף במשרד או עצמאי, ישנם קשרים עם אנשים אחרים, הן עורכי דין נוספים והן לקוחות. ישנה חשיבות רבה לשמור על קשרים אלו, וכן לפתח מערכות יחסים עם אנשים נוספים אשר יוכלו לסייע לך להתקדם.

 

הפניות

הפנייה של לקוחות מחברים במקצוע, יכולים לסייע רבות, בעיקר ליצירת קשרי עבודה וביסוס מאגר לקוחות. אך אין זה אומר כי יש להסתמך על כך, ולא להשקיע עבודה בשיווק ואיתור לקוחות פוטנציאליים.

 

על רגל אחת  – דברים שחשובים לעשות לפני שבונים תוכנית עסקית למשרד עו"ד

בחרו תחום התמחות מסוים וצרו לכם נישה מוגדרת. פנו לארגונים ליצירת קשרים. שמרו על הקשרים הקיימים, הם יוכלו לסייע לכם בעתיד. אל תסתמכו על הפניית לקוחות. אל תוותרו על שיווק, צרו תוכנית שיווקית, ופנו ליועץ עסקי, אשר יכול לסייע לכם לעשות את התהליך בדרך הטובה ביותר.

 

פגישה

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »